2011. október 5., szerda

Már megint

Már megint infó órán ülök... Azzal szórakozom, hogy francia idézeteket fordítgatok le Google Fordítóval és röhögök rajta, hogy milyen értelmetlen hülyeségeket ad ki... A mellettem ülő ember (aki már nagyon idegesít, hogy folyton belehajol a képernyőmbe) szerint machoista vagyok... mindegy... Tisztára fölspanolt, hogy a francia dogám ötös lett... Kb napi másfél órát tanulok franciára... És véééégre!!! Okés lenyugodtam...


Háááá egy példa:

Il arrive un moment, dans la vie intérieure des familles, où les enfants deviennent, soit volontairement, soit involontairement, les juges de leurs parents. 


Eljön az idő, a belső életében a családok, ahol a gyerekek válnak önként vagy akaratlanul, a bírók a szüleik.


Na ezért ne bízz egy egész mondatot a Google Fordítóra.. :D



Egyesek szerint trollkodom a blogomon... NEM IS IGAZ... 


Szeretlek Tumblr !! 

Tegnap este így tanultam a magyart:



Hát ehhez nem tudok mit írni, de kéne valami faszántos cím, szóval képzeld oda...


Ilyen fejem volt, amikor megtudtam, hogy a franciám ötös lett.. (annak ellenére, hogy a Qui est-ce? helyett azt írtam, hogy Ki ez? )



Aztán amikor rájöttem, hogy mást is kéne tanulni, ilyen fejem volt:


Fizika óra fej:


Amikor elkezdtük írni a kémia dolgozatot:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...